Hubungi Sekolah

SEKOLAH AGAMA MENENGAH  SULTAN HISAMUDDIN
Jalan Tepi Sungai, Sungai Bertih,
41100 Klang, Selangor Darul Ehsan.

No Tel:  03 – 3372 4120 No Faks:  03 – 3374 2673


E-mail :-bft0002samhsb@yahoo.com.my &
samhisamuddin@sabksamhsb.bpi.edu.my

*****

Peta ke SAM Hisamuddin Sungai Bertih, Klang.

(Sila klik peta di atas untuk besarkannya).

Untuk berinteraktif dengan Wikimapia, sila klik sini.

112 Responses

  1. syabas dan tahniah, terima kasih cikgu shah,moga moga ramai yg bakal dapat manfaat.saya nak masukkan planning prog 2009 boleh tak?

  2. InsyaALLAH, sangat dialu2kan semua warga SAMHSB yang berminat meletakkan eg artikel, pengumuman, tips etc untuk menghantarnya kepada cikguShah melalui email.

    Cikgu Aizan, itulah doa kita. Semoga usaha yang sedikit ini ada manfaatnya kepada semua yang sudi mengunjungi. Dan dinilai sebagai hasanah di sisiNYA, amin.

  3. salam..
    ada jawatan kosong tak kat sekolah ni utk januari 2009?
    ana lepasan digree iain JAMBi,indonesia,mempunyai diploma tahfiz darul Quran,kuala kubu bharu,jakim

  4. saya berharap ckg shah boleh mengeluarkan tarikh keluar keputusan PMR di sini…

  5. w’slm mirza,maaf lambat respon, psal jwtn kosong tu,stakat ini blangan guru memang dah penuh…tp boleh tnya JAIS klu-klu dah buat pemilihan untuk guru kurikulum Azhari..

  6. saya sedang mencari sekolah pondok atau sek agama utk remaja yg tidak berminat dgn akedemik dan bermasalah dgn displin, tolong emailkan ke salash.h@etiqa.com.my

    • Assalam, saya kakak kepada seorang remaja yang berusia 15 tahun, adik saya tidak pernah minat untuk bersekolah terus-terang saya katakan adik saya tidak pandai membaca atau menulis, ibu saya ada menghantarkan adik saya ke madrasah tapi keadaan dia sama sahaja, saya risau dengan keadaan adik saya, masa depan dia dan saya tak nak adik saya jadi orang yang tak berguna, boleh cadngkan kepada saya sekolah yang sesuai bagi adik saya.

  7. cikgu saya nak sekolah balek tapi kat sekolah xde fom6…nak wat mcm mana ek….hehehehe
    bila sg.bert nak maju cikgu ada fom6…im waiting…
    i love

    • ehm,,,berangan je la
      pi la kg jawa tu..

  8. i love schooo00ool lah and all teacher…

  9. salam..cikgu shah. sy seorg ibu tgal d mempunyai 4 org ank.ank sy yg sulong berumur 13thn. sy ingin daftar ank sy ni ke skolah pondok. dia d skolah mngah skg bermasalah dgn pergaulan kwn..ini amat merisaukan sy..seblm terjd yg lbih truk sy bercdg utk hantar beliau lebih kpd pelajaran agama.blh cikgu bantu sy bgaimana nk selesaikan?maksud sy di skolah pondok mne?cikgu blh email pd email sy.. dha mcm mne dgn yuran dan byaran yg lain2? harap dpt respon dr cikgu secepat yg mungkin.. sekian, terima kasih. salam

  10. Maaf Sal & Lisa,
    Saya tak dapat membantu membuat cadangan sekolah pondok mana. Mudah2an ada pengunjung website ini yang boleh membantu, insyaALLAH…

    • salam,

      sekadar cadangan, cuba cari maklumat di link yg disertakan.

      http://yayasansofa.com/y/index.php?sekolah-tinggi-islam-as-sofa,20

      wassalam
      Norizam

    • saya ada dengar-dengar sek agama pondok di bukit canggang atau labohan dagang kuala langat,maafla tak pasti nama penuh sekolah tu,cuba la risik-risik lagi

      • Sekolah pondok kat Labohan dagang, bagus

  11. salam,respon utk sal&lisa..
    untuk mkluman payah nak cari sek pondok d slngor.kebanyakan sek pondok d sekitar pantai timur n ade sedikit di melaka n johor serta indonesia…

  12. Selamat maulidur rasul kepada kakitangan Sgberth…Allah bless u all..:) Khuda hafiz.

  13. Assalamuailaikum, saya merupakan bekas pelajar maahad ini tahun 01/01/03 – 11/11/2004. Tahniah kepada pihak maahad kerana berjaya menubuhkan laman web ini. Cadangan saya ialah supaya menyelitkan gambar-gambar kelas bekas pelajar di maahad ini.

  14. cikgu boleh tak bagi saya analisa spm 2008
    saya kelas 2(4)

  15. Assalamualaikum Lisa dan Sal….
    kalau puan masih berhajat mencari sekolah pondok tu, saya ada cadangan iaitu Madrasah Irshadiah, bt 26 Bagan Datok Perak..boleh hubungi pengetuanya 0195582526. mudah2an dapat memenuhi hasrat murni puan untuk menghantar anak belajar di sana.

    • Untuk perempuan umur 21 bole ke ?

  16. Salam..saya merupakan bekas pelajar SMA Sg Bert (1991-1995). Terlalu banyak kenangan manis di sekolah tercinta ini.Taniah di atas penubuhan website ini dan diharap pada masa akan datang, web ini dapat diperindahkan lagi dengan menyelitkan apa saja gambar-gambar mengenai sekolah ini serta guru-guru yang pernah dan telah berkhidmat di sekolah ini begitu dengan murid yang pernah belajar disini. Ucapan jutaan terima kasih untuk semua guru yang telah mendidik kami dan menjadikan kami insan yang berilmu.

  17. Assalamualaikum sdr affan, terima kasih kerana sudi melawat lamanweb sek kita. cadangan yang baik tu, insyaallah akan cuba diusahakan..kalau lihat pada tahun tu, tentu sdr sudah berkerjaya sekarang, boleh lah libatkan diri dalam alumni sek, sumbangan sdr amat dialu-alukan

    • assalamualaikum..bole saya tahu mengenai alumni sekola..kmi yang bru shje tmat skola mncri cri orgnissi alumni..trime kasih..

  18. Salam ziarah buat guru2..I’m glad to be SGBERT sutdent,Looking for any collaboration in IT related field.Specialized in web development,database management.

  19. Assaamualaikum,
    Saya sedang mencari seorang sahabat lama, Saadiah bt Mokhtar dan ‘googling’ membawa saya ke site ini. Adakah staf sekolah ini bernama demikian, bekas pelajar Sekolah Tun Fatimah batch MCE77?
    Terima kasih

  20. utk pengetahuan Radziah,cikgu Saadiah Mokhtar guru sejarah,sedang berkhidmat di sini,boleh contact sek utk dapatkan no tel beliau

  21. salam….ape kabar kekawan seperguruan(2002-2004)?ingat lg org dcini?k.shila,k.ani bila nk tmbh askar?ke dah ada da….smg shbt2 sgbert sentiasa dbwh inayah Allah.buat semua bekas guru saya,didoakan sentiasa sihat sejahtera.rerajin la kirim berita ke cni…..

  22. asalamualaikum cikgu, saya bekas pelajar sini SPM tahun 2006 , saya nak tanya bagaimana tahap bahasa Arab pelajar sini? PMR dan SPM.. saya hanya nak tahu, sebab masa zaman saya tahap bahasa Arab tidak berapa baik. Terima kasih.

  23. assalamualaikum, saya ingin mengucap tahniah kepada sekolah kerana berjaya menubuhkan laman web sekolah. disini saya ingin mencadangkan supaya diadakan majalah sekolah dalam laman ini supaya bekas pelajar dapat melihat cerita sepanjang tahun tersebut.

  24. Salam Ramadhan Kareem Ustazah,
    Link di atas adalah koleksi photo semasa edaran sumbangan face mask.

    Saya dah cuba emel sekolah bft0002samhsb@yahoo.com

    http://s735.photobucket.com/albums/ww358/anaazri/Briged%20Amal%20Selangor/Edar%20Face%20Mask%20di%20Klang/

  25. Cikgu saya dah emel guna emel sekolah bft0002samhsb@yahoo.com tapi gagal di terima (Bounced).

  26. cikgu fadhilah zainal abidin can u call me urgent

  27. 0123907950

  28. Assalamualaikum.
    Pertama skali kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Ilahi dan ucapan tahniah kpd smua guru-guru dan pelajar yang terlibat dalam terhasilnya website SAMHSB ini.
    Sebagai bekas pelajar saya merakamkan jutaan terima kasih kpd smua guru-guru,ustaz dan juga ustazah yang tlh menunjuk ajar dan membimbing utk menjadi insan yg berilmu serta tak lupa akan tanggungjawab sbg org Islam.
    Mungkin ada sebahagian guru-guru di zaman saya tlh berpindah ke skolah laen tp jasa dan bakti yg telah diberi amatlah disanjung tinggi.
    Smoga pelajar-pelajar yang ada skarang akan terus dididik dan diberi ilmu yg benar2 diperlukan seiring dgn zaman yg semakin pesat kini.
    Diharapkan SAMHSB akan terus gemilang dgn pencapaian pelajar-pelajar dan jadikanlah sbg contoh yg baik utk mereka yg lain.
    Jika ada aktiviti yg memerlukan penglibatan bekas-bekas pelajar harap dapatlah dimaklumkan.Insya-Allah budi dan bakti kpd skolah ini tidak akan disia-siakan.

  29. untuk pengetahuan hidayah…tiada guru yang bernama cikgu fadhilah zainal abidin di SAMHSB…tp ustazah jamaliah zainal abidin adalah…

  30. salam.saya nak tanya.saya mempunyai anak perempuan berumur 12 tahun dan bersekolah agama kafa pada sebelah petang.saya berminat nak masukkan anak saya disekolah agama disekitar selangor pada tahun depan.tapi kalau boleh sekolah yang ada asrama.siapa boleh bantu.

    • Saya juga berminat untuk menghantar anak perempuan saya ke sekolah agama, tapi rasa sedih bila saya dapati sekolah agama nakkan result UPSR yang cemerlang, sedangkan anak saya calon GALUS. Sekarang ini saya sedang mencari sekolah agama swasta yang boleh mendidik anak saya dengan ilmu agama, untuk menjadi wanita solehah!

  31. SALAM

    Ap beza sam hishamudin dulu dan skrang?

    Students 20012006

    kmi rndu sgt2 kt sme cikgu Sg Bertih, insyaalaah pd mse trdekat ni akan diadakan reunion untuk ertkan lagi hubungan antra kami dan pihak sekolah

  32. Kepada semua pengunjung,
    Terima kasih atas kunjungan kalian dan silalah berkunjung lagi ke sini. Sebarang komen yang membina amat-amat dialukan :) .
    Jika ada sebarang pertanyaan, tuan/puan boleh terus menghubungi pihak sekolah di nombor yang tertera di atas.

    Buat bekas-bekas pelajar,
    Jika kalian berkelapangan singgahlah ke SAMHSB. Tegurlah guru2mu, tanyalah akan khabar mereka.
    Kesudian kalian untuk bertemu mereka akan menguntumkan senyuman yang bercahaya di wajah2 guru2 kalian yang telah banyak menabur bakti dan budi dalam membentuk kalian menjadi manusia yang berinsani.

  33. Salam Cikgu,

    Pertamanya saya ucapkan syabas dan tahniah atas inisiatif pihak pihak sekolah yang mewujudkan portal ini yang sangat memberi manfaat.

    Saya tertarik untuk mencadangkan agar dimasukkan senarai AJK PIBG sekarang beserta alamat dan nombor telefon untuk rujukan dan makluman para pengunjung portal ini.

    Moga cadangan ini tidak membebankan dan boleh dipertimbangkan.

    Terima kasih.

    • wa’alaikumussalam warahmatullahi wabarakatuh.

      En Kay, terima kasih atas cadangan yang sangat bagus itu.

      InsyaALLAH, kami akan mempertimbangkan keperluan utk meletak no. telefon AJK PIBG di laman web ini.

      Terima kasih sekali lagi :)

  34. Assalamualaikum…

    Sekolah ni best. Dulu, sekarang. Betuuuulll. Sekolah ni best… Best la.

  35. Salam Cikgu,
    Saya amat berminat utk menyertai sekolah agama. Bagaimana caranya untuk saya menyertai sekolah ini? Apakah syarat2 dan kriteria yg diperlukan utk menjadi sebahagian drpd pelajar sekolah ini? Utk pengetahuan cikgu, saya memperolehi 4A 1B dalam keputusan UPSR saya baru2 ini. Maklum balas yg segera dari cikgu amat saya hargai. Terima kasih.

    • Amirul boleh rujuk jawapan puan UMIZU di bawah :)

  36. semoga sekolah hisammuddin sg berth ni akan terus melahirkan generasi yang cemerlang dan beramal…terima kasih guru yg telah mendidik kami sampai jadi insan yg baik hingga ke hari ini…..jasa guru 2 serta pengorbana dan nasihat yg di berikan akan selalu kami ingati……ex stundent 89-93

  37. memang kenangan sekolah menengah yang paling besh…
    salam perjuangan warga pendidik!!!!
    ???…

  38. kenangan sek. men. yang paling besh…
    salam berjuang warga samshsb!!!!

  39. w’salam amirul, alhamdulillah, baguslaa kalau amirul berminat dan punya cita-cita mahu menimba ilmu di sek agama…untuk pengetahuan amirul, pemilihan ke sek ini dibuat oleh JAIS, sebelum tu kena mohon melalui sekolah rendah agama dimana amirul belajar dulu..pengambilan dibuat berdasarkan keputusan PSRA, amirul ada buat permohonan tak?

  40. w’salam pn nornilah. semoga niat murni puan itu akan diperkenankan oleh Allah s.w.t.
    untuk maklumat pn,
    sek men agama di negeri sel ni (SABK) menawarkan pelajar yang ada Sijil Rendah Agama yang diambil semasa tahun 6 Sek Ren Agama. keutamaan pemilihan kepada pelajar yang dapat mumtaz (cemerlang)atau jayyid jiddan (Kepujian), keputusan upsr pun diambil kira juga, permohonan melalui sek ren agama dimana murid itu belajar….saya harap maklumat ini dapat membantu pn

  41. assalamualaikum. saya ada satu pertanyaan. perlukah saya mengisi sebarang borang untuk jadi alumni sg bert.tq.wassalam

    • wa’alaikumussalam warahmatullah.

      Sepanjang perkhidmatan saya di sekolah ini, belum lagi saya mendengar apa2 tentang ALUMNI SAMSHSB. Mungkin sudah ada, mungkin belum lagi, wAllahu A’lam. Sepatutnya ALUMNI SAMSHSB sudah boleh menjadi organisasi yg besar memandangkan usia sekolah ini.

      ALUMNI sesebuah sekolah atau institusi boleh diusahakan oleh bekas2 pelajar secara rasmi dan ‘profesional’ melalui pendaftaran dengan ROS. Initial info: http://www.ros.gov.my/

      Semua ini memerlukan komitmen yang tinggi daripada bekas2 pelajar SAMSHSB jika mahu merealisasikannya. Kena buat banyak perancangan. InsyaALLAH, kalau kalian dah buat first General Meeting, segalanya akan berjalan dgn lebih lancar.

      WAllahu A’lam.

    • assalamualaikum..bole saya tahu mengenai alumni sekola..kmi yang bru shje tmat skola mncri cri orgnissi alumni..trime kasih..

  42. alumni dulu sudah ditubuhkan, tapi tlah expired ememandangkan kita tak buat AGM..kalau ada bekas pelajar yg sudi utk tubuhkan badan penaja..boleh tubuhkan semula..byk manfaat dan faedahnya..

  43. Saya mempunyai seorang anak lelaki berumur 13 tahun dan kini menuntut disalah sebuah sekolah agama swasta diSelangor. Saya berhasrat untuk menukarkan anak saya kesekolah agama berasrama penuh. Harap dapat berikan maklumat berikut

    1. samada ada SAM Sultan Hishamudin ada mempunyai asrama
    2. Bolih menerima pelajar baru yang asas agama tidak begitu kuat (anak saya dari SK biasa.
    3. Lain lain maklumat

  44. salam.

    1-SAM Hisamuddin ada 2 buah bangunan asrama,1 lelaki dan 1 lagi perempuan dengan bilangan 300 pelajar sahaja.dengan keutamaan di berikan kepada pelajar yang tinggal berjauhan dari sekolah untuk berulang harian dari rumah ke skolah.

    2-syarat kemasukan :perlu ada UPSR 3A ke atas dan SPRA (sijil sekolah rendah agama) 85 % ke atas.

    3-sebarang rayuan dan permohonan bolehlah hubungi Bahagian Pendidikan Islam (BPI) – JAIS

    harap maklum dan syukran

  45. Salam, tahniah sg berth krn telah mwujudkan website ni, rndu sgt dgn wktu prskolahan dalu…. sya ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Guru buat semua guru2 tercinta yang telah banyak memberi bimbingan kepada saya, jasa kalian amat bernilai buat saya dalam menempuh kehidupan, moga kalian sentiasa mendapat rahmat dan berada dibwah lindungan Allah selalu… bley saya dptkan snarai nama guru, no phone, email or ape2 shj yang mbolehkan saya cntact, syukran…

  46. [...] Hubungi Sekolah [...]

  47. sayang kat sekolah ni sesangat,pengetua,guru,kerani,pak guard,aunt guard,mkcik kantin,mkcik dm,mkcik kbersihan,kengkawan….Ya Allah…Alhamdulillah kerana pernah menempatkan aku di sini….

  48. Salam,

    Saya berminat untuk menghantar anak disekolah tesebut untuk kemasukkan 2011.Bilakah bornag tersebut keluar dan dimanakah untuk mendapatkan borang tesebut?Harap balas

    • Salam. Puan boleh rujuk jawapan puan UMIZU di atas :)

  49. Salam, saya terkejut melihat laman web sekolah ni. nak tahu bila nama sekolah dah tambah nama sultan? Rindunya zaman2 sekolah…

  50. salam.
    saya nak bertanya soalan :-

    1. kalau anak saya dari sekolah rendah kebangsaan, bagaimana hendak mendaftar ke sekolah menengah agama ini. apakah syarat2 yang dikenakan.

    sekian terima kasih.
    muhamad faizal

    • Salam En Muhamad Faizal,

      untuk memasuki sekolah menengah agama ini, encik boleh rujuk jawapan puan umizu di atas.

      syarat kemasukan encik boleh rujuk link di bawah:
      http://pendidikan.jais.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=537&Itemid=343&lang=en

      tq

  51. Salam, Alhamdulillah banyak yg saya pelajari dari website ini.. Saya ingin bertanya tentang perbelanjaan persekolahan di sekolah ini. Misalnya berapa yuran tahunan, yuran asrama, makan dan sebagainya….jzkkh

    • Untuk yuran-yuran tahun 2011 akan di maklumkan dam blog ini pada penghujung bulan Disember 2010, InsyaAllah..

  52. Assalamualaikum, saya berhasrat utk menghantar anak perempuan saya bersekolah di sini, tapi keputusan upsr 2c,2d,1e dan psra peratus: 36.8%. Adakah anak saya diterima bersekolah disini?

    • Salam. Tuan boleh membuat permohonan di JAIS seperti link di atas.

  53. Salam,

    Saya ingin bertanya tentang syarat kemasukan bagi pelajar tingkatan 4 ke sekolah ini. Apakah syarat2 yang diperlukan?

    Sekian

  54. salam….
    saya ingin bertanya dan berminat utk menghantar anak perempuan saya yg akan memasuki tingkatan satu…di dlm akademik tahapnya sederhana shj tp amat cemerlang di dlm bidang agama.apakah syarat2 utk saya mendaftarkan anak saya di sana pd thn 2012((tingkatan 1).terima kasih

  55. salam..mcm mna nk mohon skolh nie for form 4??/2011

  56. assalamualaikum..saya pelajar dari kedah..maktab mahmud..sekarang saya nk msk f4 dh..saya nk pndh taun dpn..nak cr sekolah agama la..mcm mna nk mohon masuk sekolah nie..apa syarat2nya??

  57. assalamualikum..saya pelajar dari sekolah agama menegah parit baru,sabak bernam..saya ingin mendaftar masuk ke sekolah ini ke ting 4..apakah syarat2nye dan kelayakan…

  58. seronok bila tengok prkmbangan sekolah lama, 5 tahun di sana mcm2 pengalaman dpt, teringat masa muda2…saya bekas penuntut / spm 1990. dah jd cikgu pun di labuan..kalu dpt nak sgt2 jumpa ckgu2 lama

  59. [...] Hubungi Sekolah [...]

  60. [...] Hubungi Sekolah [...]

  61. cgu..sye nk cdgkan wat alumni sg bert..kire perjumpaan smula semua plaja sg bert..kire reunion laa..bley x cgu?

  62. salam…saya cdangkan ltak gambar astaka yg bru dkat sini…

  63. 1.salam, saya ingin tahu kelayakan untuk kemasukan pelajar ke sek tuan.
    2. sebab-sebab ingin memasukan ank perempuan saya ke asrama tuan adalah kerana ingin beliau berjaya dlm pendidikan n membentuk ahlak yg baik tuk beliau sendiri.

  64. salam.. sy cume nk tahu, di sekolah ni ada mnyediakan sekolah di tahap ting. 6 (STAM) ke?? jika ada, tlg lah beritahu sy scpt yg mgkin..

    • maaf sekolah ini tiada tingkatan 6 samada stpm maupun stam…

  65. salam..dekat mana nak ambik borang kemasukkan ke tingkatan satu. t.kasih

  66. [...] Hubungi Sekolah [...]

  67. salam.macam mana nak semak kemasukan anak ke tingkatan satu ke sek ini tq

  68. Saya inign mendaftarkan anak saya ke asrama sekolah agama Hisamhuddin untuk Tingkatan 3. Adakah anak saya masih berpeluang?Jika ya sila beri maklumat bagaimana dengan bayaran dan sebagainya untuk rujukan

  69. saya ingin mendaftarkan anak saya untuk ting2 2012.dan sebelum ini anak bersekolah di sekolah harian biasa dan kafa.
    keputusan peperiksaan anak saya UPSR 1A 2B 2C,PSRA JAID JIDDAN
    UPKK 3A 4B 1C.Adakah anak saya layak ?Jika ya sila beri maklumat yang berkaitan dan juga pendaftaran serta bayaran.terima kasih.

    • saya ingin mendaftarkan anak saya untuk ting2 2012.dan sebelum ini anak bersekolah di sekolah harian biasa dan kafa.
      keputusan peperiksaan anak saya UPSR 1A 2B 2C,PSRA JAID JIDDAN
      UPKK 3A 4B 1C.Adakah anak saya layak ?Jika ya sila beri maklumat yang berkaitan dan juga pendaftaran serta bayaran.terima kasih

  70. assalamualaikum . saya ingin memindahakan anak saya ke sekolah ini . pada tahun ini juga . anak saya berada di tingkatan 1 . bagaimana hendak mendaftar ke sekolah ini ?

  71. salam… blehke plajar tngkatan 4 tahon hdapan mmasuki skola ini skiranya bleh, apkh syart-syartnye….mnta pnjlasan….

  72. Assalamualaikum…
    Bagaimana cara2 nak mendaftar utk memasuki Tingkatan 1 disekolah ni??Apakah syarat2nya??

    • Saya mempunyai 2 anak kembar yang akan memasuki tingkatan 1.Bolehkah saya tahu bagaimana untuk memasuki sekolah tersebut dan apakah syarat-syarat kemasukan.sila jawap email saya.sekian

  73. assalammualaikum.. sy ibu kpd 4 org anak, dan sy juga menghadapi masalah dgn anak yg no 2. sy pernah hantar anak sy ke skolah agama pondok diSelangor. tp cuma dpt bertahan 2 bulan sahaja. bukan masalah sekolah, tp masaalh anak sy sendiri. dia lari sebanyak 3 kali sepanjang di sana. skrang sy sedang mencari sekolah agama pondok yg terjamin, maksud sy sy mencari sekolah agama yg lengkap ada pagar yg terkawal. sy x nak anak sy lari lagi dr sekolah dan balik ke rumah. sy harap ada sesiapa yg boleh cadangkan pd sy sekolah agama yg sy harap kan.. jika ada info sila emailkan kpd sy. ismail_elly@yahoo.com
    terima kasih.

  74. Assalamualaikum, sy mempunyai ank yg sudah menduduki upsr baru2 ni. Dlm percubaan beliau mendpt 3A 2B. Tp keputusan sekolah agama rakyat beliau cemerlang. Apa kelayakan yg perlu ank sy ada utk memasuki sekolah ni. Sy ingin beliau lbh ke arah agama. Tlg bantu sy . Tkasih.

  75. Bagaimana saya nak mendaftar anak saya ke Sekolah ini bg
    keputusan peperiksaan anak saya UPSR 2A 3B ,PSRA JAID JIDDAN
    .Adakah anak saya layak ? Sekiranya layak bagaimana caranya?

  76. assalamualaikum…
    sy ingin bertanye… adakah skolah ini mnerima plajar yg lemah dlm agme dan tdk blh mmbce al quran????

  77. nak tanya anak saya dpt 1A 3B 1C dalam UPSR tahun 2012…layak kah die masuk ke sekolah asrama agama?

  78. Assalamualaikum, saya ingin tahu masih ada lagikah kekosongan untuk kemasukkan tingkatan 1? sebab ada kawan2 cakap ada 2nd intake bulan feb.

  79. salam sejahtera. maaf. saya izaty shah dari izma travel and event ingin menanyakan kepada guru-guru jika ada yang berminat untuk mengerjakan umrah atau melancong. boleh terus hubungi saya dinombor 017-227 2624. kami membuat promosi pakej umrah biasa dengan berharga rm4650 11hari 9malam. umrah awal ramadhan berharga rm6300 13hari 11malam dan umrah akhir ramadhan berharga rm7600 13hari 11malam. jika pihak guru-guru berminat. hubungi saya atau email saya ke izmatravel_event@yahoo.com. kerjasama guru-guru amatlah bermakna bagi kami. terima kasih. wassalam.

  80. asalammualaikum,saya seorg ibu kepada anak saya yg bermasalah.selalu keluar rumah tk blik smpai 3atau 4hari.anak saya seorg anak gadis yg baru berusia 16tahun bagaimana saya ingin menhantar anak saya ketempat tuan

  81. Saya nak masukkan anak saya sekolah ini,tapi dari percubaan pencapaian upsr anak saya tak berapa baik.Adakah anak saya layak memasuki sekolah ini.

  82. Anak saya dpt 1a,3b ,1c,percubaan 5a,psra percubaan 83.9 dan psra 8o peratus.adakah dia sangat berminat memasuki sekolah agama.adakah dia layak? .

  83. bila ye kedudukan klas ting 3 untuk 2014 dtayangkan ?

  84. Assalam…disebbkn keputusan UPSR ank lelaki saya mndapt 2A3B dan PSRA , Jaid jiddan sukar untk mndaptkn sekolh yg diingini…tp saya ingin mncuba sekiranya sekolh ini dpt mmberi peluang kpd ank saya bersekolh disini dgn keputusan sederhananya itu?

    • borang rayuan boleh didapati di SRA masing2 sehingga 23.12.2014 tarikh tutup dan hantar ke PAID klang bhgian pendidikan sebagarang pertanyaan bole hubungi sek utk keterangan lebih lanjut 03-33724120

  85. […] Sila hubungi sekolah di sini […]

  86. Salam..saya ingin bertanya bagaimna cara utk memohon jawatsn sebgai salah seorang tenaga pengajar sekolah ini?sy mmpnyai ijazah sarjana muda pendidikan(pend. Islam &quran) dri salh satu IPTA temptan. Sy pernah mgajar di 2 buah sekolah menengah ketika praktikal & baru menamatkan khidmat sebagai guru selama setahun di sebuah sekolah di borneo kerana keselamatan. Adakah pgambilan guru sekolah ini diuruskan oleh JAIS?Bagaimanakah prosuder tersebut?sekiranya khidmat saya diperlukan,boleh menghubungi saya
    dayangnasuha@gmail.com

  87. Salam …

    Baru baru ni saya mendapat aduan dari anak saya mengatakan makanan yang disediakan (nasi putih) mengandungi ulat (makan tgh hari pada ahad yang lepas)

    Saya mohon pihak sekolah memantau pengusaha kantin supaya tidak berulang lagi bagi memastikan anak anak di dalam sekolah mendapat makanan yang elok dan berkhasiat.

  88. Sy bekas pelajar sek ni thn 98-2002. Sy berminat nak mhn. Boleh d uruskan ke. Hubungi sy di 0133134091. Zulfadzli Abdul Salim.

  89. As salam, saya nak tanya sekolah ni blh tak mengambil budak yg bermasalah akhlak? Anak saya ada masalah akhlak suka keluar mlm, melawan ckp saya dam malas pergi sekolah. Saya harap dpt feed back balik dr pihak tuan.

  90. Assalamualaikum. ..sekadar ingin tahu adakah sekolah ini menerima pelajar lpsan upsr utk ke tingkatan 1 ygdatang dari sek ren agama swasta di selangor

  91. A’kum cikgu…

    Adik saya Dr Kelantan nak pindah sekolah kt sini di tingkatan 4. Boleh me dia do tempatkan di asrama. Dia sekolah menengah biasa jer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: