Piagam Sekolah

Pelajar:

Memastikan bimbingan ke arah kecemerlangan kurikulum, ko-kurikulum dan sahsiah tercapai

Warga sekolah:

Menanamkan sikap kepunyaan dan penyayang di kalangan warga SAMHSB

Ibubapa / masyarakat:

Mewujudkan kerjasama dan hubungan mesra dengan ibubapa dan masyarakat

Negara:

Melaksanakan dengan sepenuhnya tanggungjawab memenuhi kehendak Falsafah Pendidikan Negara.

 

12 Responses

  1. semoga pelajar2 semua dapat mematuhi disiplin yang ade di sekolah…insyallah…

  2. tgk k’adaan dlu lah…

  3. Aik, kenapa akiem2.3 kata “tengok keadaan dululah” apabila eira mendoakan agar semua dapat mematuhi peraturan sekolah?

    Peraturan sekolah adalah suatu yang wajib untuk dipatuhi oleh setiap pelajar, selagi ia tidak bercanggah dengan syariah Islamiyyah.

    Cikgu doakan semua bisa memantapkan disiplin masing2, supaya kalian menjadi manusia berguna untuk keluarga dan negara. Dan yang paling penting, menjadi hamba yang diredhai ALLAH subhanahu wata’ala🙂 , amin.

  4. ape r akem….peraturan ttp peraturan…..kte kene ekowt r……

  5. dont smoke

  6. arap2 taun 2009,xde ar mslh disiplin yg berat..n pe kate kte cme2 mematuhi peraturan sek..

  7. Allah menganugrahi mnusia akl fkrn tuk bfikir, peratrn ttp ad dmne2 saje,dmne bumi dpjak dctu lgit djunjg, semua mnusia dktegori haiwn tp x smua haiwn dktegori mnusia. ikutlh praturn!!!!!!!

    jdilh manusia jgn haiwn.

  8. ye la akem, betul kate beduk n pom2 aspure tu..nak buat baik tak yah tengok2 dulu.. peraturan tu untuk kebaikan semua..bukan nak aniaya.. kekadang macam x ngap dengan kehendak kita..tapi itu yang terbaik nak didik manusia supya sentiasa ikut landasan….alaa akem 2 saje je..kan? umi doakan anak2 umi yang umi syang…akan jadi anak yang soleh n solehah.amin

  9. btol 2 btol…

  10. btol tu kowg mesti jge nme bek sek….jgn wat hal…dgo kta ckgu…kenang jasa ckgu…wat y tbek tok tahun 2009…

  11. kan da kene ceramah ngan umi..huhuhu…

  12. Peraturan?Disiplin?
    Pokok pangkalnya hati.Jika tiada keinsafan dan kesedaran semua itu hanya sebagai sampah yg hanya dipandang tanpa dikutip.
    Sebagai umat Islam dan pelajar disiplin diri dan peraturan yg ditetapkan bkn untuk menyusahkan tapi ada faedah yg tersimpan di dalamnya.
    Renung-renungkan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: