TAKWIM SEKOLAH 2009

Sila klik berikut untuk melihat Taqwim Sekolah 2009:

TAQWIM-SEKOLAH-2009

(Jika ada sebarang perubahan yang hendak dibuat, sila hubungi cikgu Shah)

14 Responses

  1. takwim 2009 dah pun siap…hope segala yg dirancang dapat dilaksanakan..cuma nak beritau setiap hari rabu adalah hari kokurikulum..so anak2 murid semua..bgtau parent hari rabu kita sume balik lewat sikit..takmau ada kecoh2 nak balik awal..koko pun penting gak dalam proses pnp kita..tak gitu..

  2. tahniah cikgu shah dapat siapkan takwim,besar pahala nya tu.

  3. Terima kasih cikgu shah kerana telah melampirkan takwim sekolah di laman web ini. Dapat kami warga SGBERTH download untuk simpanan kami.
    Staff serta warga SAMHSB, mari kita tingkatkan prestasi serta kecemerlangan sekolah kita. Azam 1430H, kita bersama-sama memacu kecemerlangan demi anak didik kita..

  4. Tahniah pelajar PMR 2008
    alhamdulillah ..syukur..usaha gigih anda ,,kerja keras para guru dan doa kita semua dimakbulkan Allah . terima kasih anak2ku…..sujud syukur tau..moga Allah terus melimpahkan rahmatNya buat kita semua warga SAMSB

  5. Dengar khabar SAM Hisamuddin akan cuti seminggu sempena Tahun baru Cina?. nak tanya sikit berapa ramai pelajar serta kakitangan cina disana?
    Ini satu kebetulan atau satu penghinaan?

  6. Assalamu’alaikum…

    Saudara Makmum,
    Kami (guru2) telah diberikan penjelasan oleh pihak pentadbiran sekolah bahawa memang sepatutnya SAMHSB akan meneruskan persekolahan kerana kita ummat ISLAM tidak meraikan Tahun Baru Cina.

    Namun, rasional kepada cuti seminggu tersebut adalah kerana sebahagian besar syarikat di luar sana mengambil cuti seminggu. Guru2 dan pelajar2 diberi cuti supaya dapat meluangkan masa dengan keluarga masing2. Tentulah tidak seronok jika suami/isteri yg bekerja di syarikat2 tersebut diberi cuti seminggu, sedangkan isteri/suami mereka yg bekerja sebagai guru di SAMHSB pula bekerja. Sama juga dengan halnya anak2 dan ibubapa. Kalau boleh, biarlah kesemua mereka dapat meluangkan cuti dan masa rehat bersama2.

    Pihak pentadbiran setahu saya telah mengambil kira faktor di atas sebagai usaha memakmurkan institusi keluarga di kalangan guru, pelajar dan kakitangan sekolah.

    Saya harap saudara Makmum dapat menerima jawapan ringkas ini. Saudara boleh menghubungi sekolah untuk penjelasan lanjut, insyaALLAH.

    Terima kasih atas keprihatinanšŸ™‚

  7. terima kasih atas keperihatinan saudara Makmum, betul penjelasan cikgushah tu, sebagai pentadbir tidak terniat samasekali untuk meraikan tahun baru tu, tapi mengambil kira kebajikan keluarga guru dan pelajar yang rata2 bercuti pada ketika itu…mungkin mereka mempunyai perancangan bersama…mudah2an kami masih berada dilandasan yang benar dan sedia menerima pandangan

  8. ustaz,periksa SPM bila?

  9. Grandmaster,

    Kalau mengikut makluman di Lembaga Peperiksaan Malaysia, SPM bakal diadakan pada 19 November 2009 – 16 Disember 2009.

    Rujuk:
    http://www.moe.gov.my/lpm/index.php?option=com_content&task=view&id=278&Itemid=1

    Apapun, mulakan usahakan dari sekarangšŸ™‚ .

    wAllahu ta’ala a’lam.

  10. 19 nov mmg tarikh sebenar spm atau kaba angin..

  11. ckgu,tkwim tu xley share ke..mksud cyer,nk save dlm pndrve..

  12. hehe..ckgu..sowy..erm,cyer da save da tqwimnyer..

  13. Assalamualaikum.
    Tak sangka Sg. Berth cuti seminggu. Kg. Jawa cuti tiga hari je. Haiz.

  14. seronok betul saya dapat takwimsekolah 2009. lps ni sng saya nak tahu bila ada aktiviti.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: