Senarai Pelajar Cemerlang PMR 2008

9A

 

  1. Ayman Umeir bin Sa’don
  2. Luqman M Zaki
  3. Mawaddah Abd Wahab
  4. Mohammad Azim Surani
  5. Muhammad Ikhwan Wahidon
  6. Norfaizah Ismail
  7. Nuraina Ramli
  8. Nur’ain Syafiqah Kamaruddin
  9. Nurul Akmal Amalina Othman
  10. Rabiatul Adawiyah Abd Zabar
  11. Rabiatul Adawiyah Ridzuan
  12. Siti Hanis Halim
  13. Siti Khadijah Zulkefli
  14. Farah Nadirah Saharuni
  15. Siti Aminah Hassan

8A

 

  1. Ahmad Farhan Kamaruzaman
  2. Ahmad Firdaus Muzakkir Azmi
  3. Muhammad Khairullah b Norazmi
  4. Munawwarah bt Kamaluddin
  5. Musab Umair b Zahrin
  6. Norhafiza bt Onn
  7. Nuramirah Mohammad  Zamran
  8. Siti Norhaslinda Abdullah
  9. Suzana Rahman
  10. Syafikah Ayuni Mohd Sani
  11. Muhammad Amir Asyraf Jamal
  12. Nur Atiqah Thpmirin
  13. Nurshahedah Ismail
  14. Siti Hafizatul Nisya Ajni

7A

 

  1. Nurul Atika Masrol
  2. Hidayah Abdullah
  3. Muhd Azizi Anas Razali
  4. Nurjannah Natasha Muhd Asri
  5. Nurul Nabihah Janal
  6. Putri Nabilah bt Megat Haris Nasution
  7. Muhd Fakhrul Razzi Osman
  8. Mohd Faiz Mohder
  9. Mohd Ikhwan Sunawan
  10. Muhd Khairul Izwan Azmawi
  11. Muhd Nazmi Adha Jalani
  12. Siti Nurinani Baharuddin
  13. Muhammad Izham Jamaluddin

 

6A

 

  1. Muhd Ali Mohd Yunus
  2. Muhd Ifthiqal Mohd Islam
  3. Muhd Islam Hamdan
  4. Muhd Zulfadzil Mohd Rodzi
  5. Nurmaisarah Mohd Nazmi
  6. Nurul Wafa Mohd Asri
  7. Sy Muhd Ali Al Faqih Al Habshi
  8. Muhd Faizuddin Mazlan
  9. Muhd Rafiq Mohd Badli
  10. Nur Athirah Abd Hamid
  11. Siti Aisyah Ustar Ali
  12. Nurul Ain Hazali

5A

 

  1. Jariayah Aris Subadri
  2. Nazurah Aida Mohd Nazar
  3. Noramirah Abd Rahman
  4. Siti Aishah Salihin
  5. Ahmad Azizi Baharuddin
  6. Siti Muthmainnah Osman
  7. Hamidah Muhd Rasid
  8. Muhammad Abdurrohim Kamal
  9. Illyna Ibrahim
  10. Muhammad  Arif Ayob
  11. Noor Ashikin Mohammad Isa
  12. Norsaedah Mustafa
  13. Hafiz Kamarol Shaharim
  14. Khairun Nisaa Baharin

 

4A

 

  1. Muhammad Shidiq Rahman
  2. Mohammad Farid Abdul Talib
  3. Muhammad Hafizuddin Hanapi
  4. Muhammad Nazreen Muhd Yusof
  5. Nur Ezzah Mohd Azhar
  6. Nur Hidayah Nor Hasan
  7. Siti Noor Zarifah Jamaluddin
  8. Abdul Arif Abd Hakim
  9. Muhammad Hafiz Mohd Yunus
  10. Noraqilah Samuri
  11. Nur Asyiqeen Abd Jalil
  12. Fatin Zakiah Abd Rahman
  13. Muhammad Akmal Rozaini
  14. Muhammad Faizal Mazlan
  15. Muhammad Muhazam Shah Suhaimi
  16. Muhammad Firdaus Azman
  17. Zaharatul Ashira Akira Mohd Sufie
  18. Mahfuzah Abd Hadi

 

Ucapan tahniah kepada semua calon PMR yang telah berjaya mengharunginya dengan penuh kecekalan, terutama buat calon2 yang telah memperolehi keputusan yang cemerlang. 

 

Puan Siti Zubaidah, Pengetua SAMHSB mengucapkan:

Syukur al-Hamdulillah. Ya Rahman ya Rohim..

syabas dan tahniah kepada semua yang berjaya menggapai kecemerlangan….terima kasih kerana telah menyumbang kepada peningkatan peratus keseluruhan …berbaloiii dengan usaha anda selama ini..tahniah dan syabas juga kepada guru-guru yang bekerja keras , tidak pernah mengenal erti penat dan lelah mendidik, membimbing dan membantu  demi kejayaan pelajar kita… InsyaAllah kita akan terus berusha ..perjalanan kita masih panjang…Semoga Allah memberkati kita Amin.

 

 

 

19 Responses

  1. tahniah kpd yang berjaya…truskan usaha di sekolah yang baru…bg yang x pndah tingkatkan prestasi si sg bert….tahniah kpd farid dpt cemerlang

  2. Assalam ‘alaik
    Alhamdulillahirabbil ‘alamin

    Tahniah kepada sume calon PMR 08..teruskan usaha anda.. Jangan berhenti berusaha di cni..
    Jangan tlalu bangga atau tlalu rendah diri.. You’ve done a very good job.

    To all teachers, cikgu, ustazah, pengetua, n sape saja… Thank You Very Much.. Kami xkan lupekan jasa anda… Jazakallah Khairan Kathir…

    *Kpd semua guru 3 Taat, Terima kasih dan minta maaf bnyk sbb bnyk menyusahkn & [x buat keje sekolah] hehe

    Barakallahu fiikum..

  3. tahniah buat semua…

  4. alhamdullilah.ramai gak dpt 9a.
    pmr da lepas da.
    cikgu2 dan warga sg bert.
    doakan saye utk spm pulak.
    thnks!

  5. rme gak y bjye..tahniah..pmr dah dpat result..kte tgu sma n spm plak..arap2 xmendukacitakan r..insyaALLAH…kowg f4 pilih r sek y elok2..

  6. BTOL CKAP LUQMAN ZAKI 2…
    TIME KASIH KEPADA SEMUA GURU DI SAMHSB KERANA SANGGUP MENGAJAR KAMI ALAU DALAM APA SEKALI KEADAAN PUN…SSH MAHUPUN SENANG…..

    KEPADA CIKGU HAFSAH…. TIME KASEH…AND SAYA MINTAK MAAF SBB SLALU MISS KLS CIKGU…..THUN LPS LA….. AND PADA CIKGU WARDEN ASRAMA KITA…TIME KASEH JUGAK KRANA BNYK BG PLUNAG DAN AKTIVITI UNTK DILAKUKUN OLEH PELAJAR ASARAMA….TIME KASIH CIOKGU…

    KAMI SAYANG CIKGU

  7. Syabas dan tahniah kepada putera-puteri SAMHSB yang cemerlang. Kejayaan kalian adalah satu hadiah yang paling manis buat guru-guru disekolah ini. Sesungguhnya segala penat lelah serta susah payah anda telah membuahkan hasil yang amat cemerlang.
    Para guru mendoakan agar kalian semua meneruskan kecemerlangan ini untuk SMA serta SPM kelak..

    ~ BONDA SAYANG ANDA SEMUA ~

  8. tahniah pada semua student pmr 08 yg dpt keputusan yang cemerlang..jadikn ia satu dorongan & semangat utk terus gemilang..bg yang kurang bernasib baik pun teruskanlah belajar & berusaha…jangan putus asa…

  9. lalalala…semekom..

    1st ting…

    me kat sni brase sngguh sdih banget cozz dpt 6A’s de…huhuhu..sooo n00b..
    Tp..thx god las year got perfect teachers..but didn’t ambk ksmpatan dgn kbolehannye..=_=(s00 p00r)

    soo..saya di sini ingin menguapp???mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada Pn2 Mr2 yg telibat dlm menjayakan diri ygy x berapa bejaya nieh..

    least??lastly…>.< saya sayang kepada teachers yg telah mengajar hingga saya berjaya…berjaya???huh!!
    wat eva…lalalala

    semekom…

  10. tahniah tok sume yg berjaye…
    smoge korang berjaya tok SPM plak…
    korang mai laa skola aku…
    hi3…

  11. slmt berjaya dlm spm kelak…
    jngn syok2 plak yer…
    dan taniah dlm rslt pmr korang…
    byez…

  12. tahniah bwat sume pelajar2 yg cmrlg dlm PMR..
    smoge korang lebih sukses pd ms dpn..

    utk pljar yg nak amik PMR taun ni..
    rerajinla bce bku ek..
    cuba tgktkn lg prestasi skul kite..

    SAMHSB bole..

  13. tahniah wat sume yg brjaye..

  14. Minggu lepas, ramai pelajar2 SAMHSB dari tingkatan 4 melangkah keluar dari sekolah kita. Walaupun mereka sedih untuk meninggalkan kita di sini, namun untuk menimba ilmu, hijrah perlu dilakukan.

    Itulah proses menuntut ilmu. Proses yang panjang. Dalam meniti proses yang panjang itu, kita terpaksa menempuhinya dengan sabar dan menimbanya walau di mana sahaja.

    Setiap kita bermula di sekolah rendah, menengah, universiti, alam pekerjaan dan alam rumahtangga. Premis yang berbagai, menyediakan tahap ilmu yang berbagai juga. Dan ilmu itu, semuanya nanti akan dijadikan sebagai kekuatan untuk mencapai kesejahteraan di dunia dan akhirat.

    “Wahai Tuhan kami, tambahkan kami akan ilmu, dan kurniakanlah kami akan kefahaman, amin”.

  15. ‘alaikas salam warahmatullah..
    tahniah adik2ku di sg bert yg m’dpt kptsan cemrlang.
    di mana2 pn tempat yg kamu blaja lepas ni,kenang balik jasa guru2 sg bert yg susah payah didik kita.ingat,ilmu tu kita xkan abis tuntut selagi kita belum dijemput ILAHI…

    MABRUK ‘ALAIKUM!!

    min ana : 5 amanah 2007

  16. THANKs to all…. Ktorg akn mnrskn kcmrlgn ni utk spm 2010

  17. congrate to all whose succed in PMR with flying colours don’t ever
    forgot that there another catastrophic next………..

  18. 🙂 Grandmaster…
    Perhaps we need to be more supportive dear…;)
    Don’t be such a wet blanket.. Indeed, all of them have strive their very best to achieve this kind of success. With the blessing of ALLAH SWT; they endeavored through all the difficulties in order to succeed..
    Perhaps, we need to look at the brighter side..
    it’s okay to be afraid BUT not to be TOO intimidate with the challenges out there.. Remember..Allah is always with us.. And all the teachers will always hold the burning torch n light up your gloomy journey..
    The Catastrophic… don’t worry … The teacher will be the knight in shining armor…🙂🙂

  19. Syabas diucapkan kpd cikgushah yg dan guru2 badar yang bertungkus lumus melaksanakan kempen dan kutipan derma Palestine.Teruskan cikgu.Moga badar tahun 2009 lebih menyerlah.
    Saya ingin mengambil kesempatan di sini mengucapkan terima kasih kepada guru 3k,yang dipimpin oleh cikgu Najmah .3k dah mula menyerlah terutama bahagian keceriaan,kesihatannya.terima kasih kak Hafsah,u.Lutfi dan ramai lagi.

    Lagi satu,unit disiplin pun dah menyusun strategi yang mantap selaras dengan canggihnya bilik disiplintahun 2009.

    Semua guru Ajk unit bwh bidang HEM,teruskan usaha cikgu2 .Tanpa sumbangan semua pihak sekolah tak akan dapat menuju kejayaan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: