Takziah Buat Keluarga Ustadz Isma

Pada hari Sabtu yang lepas (11/4/09), warga SAMHSB telah dikejutkan dengan pemergian ke rahmatullah seorang bekas guru yang pernah menabur budi di sekolah kita, iaitu Ustadz Isma.

isma

Dikhabarkan bahawa beliau meninggal dunia disebabkan oleh serangan penyakit jantung.  Tentunya pemergian beliau merupakan kehilangan yang besar buat sebahagian warga SAMHSB yang pernah mengenali beliau.

Semoga ALLAH merahmati almarhum dan digolongkan bersama golongan yang soleh, amin.  Dan semoga ALLAH memberikan kemantapan iman dan kesabaran kepada ahli waris yang terpaksa menerima berita ini dengan penuh kesedihan. 

Buat kita yang masih hidup ini, ambillah ia sebagai iktibar dan segeralah insaf bahawa setiap yang hidup pasti akan mati.  Mudah2an ALLAH kurniakan kita dengan penghabisan hayat yang husnul khatimah, amin.

21 Responses

  1. saya amat sedih apabila dpt thu yang ustaz isma da x da….dye lah guru yang plg kelakar dlm kels….kdg2 lau mrah…garang…tp nak wat cam ne….takdir tuhan…semoga Allah merahmati allahyarham,…..

  2. hilang sudah salah 1 individu yg saya kagumi & sayangi
    Al-hafiz Al-fadhil Ustaz Isma.(Al-Fatihah…..)

  3. Datang ke sekolah berjalan kaki
    Al-Quran dibawa sekali
    Kami semua bersedih hati
    Moga rohmu sentiasa diberkati

    SAMHSB Mahad tercinta
    Dah banyak tabur budi & jasa
    Mohon yg Esa berkati rohnya
    Kami semua berdoa sentiasa

    Malam sunyi sepi
    JanjiNYa itu pasti
    Moga syurga balasannya nanti
    Doa dari kami semua disini

    Al-Fatihah……

  4. Al-Fatihah…
    xsempat nk melawat..sy ade final exm…

    Semoga rohnya dicucuri Rahmat…

  5. innalillahi wainna ilaihi ra’jiun…
    smoga rohnye brsme-sme kkasihNYA…..
    AMIN….

  6. Al-fatihah…
    trime ksih atas sgle tnjuk ajr n ksdrn yg dbrikn…
    semoga beliau ditmptkn bsame2 org yg biman…
    amin…

  7. takziah jg sy ucpkn..
    bru dpt tau ari tu..
    sm0ge r0hnye dicucuri rahmat ILLAHI..
    AMIN..

  8. takziah kepada keluarga allahyarham ustaz isma..

  9. al fatihah…
    mmg mengejutkan…
    beliau salah seorg ustaz d sg bert yg plg sy kagumi!!!
    semoga roh nya dirahmati ALLAH…

  10. al-fatihah…
    ustaz isma seorang guru yg baik…
    seorang yg memahami anak murid..
    ustaz pernah mengajar sy al-quran ketika sy berda di tingktn 1…
    ustz seorg yg ceria…suka buat lawak…
    sy dapt tahu berita kematian ini pada pukul 9 pg,itu pun ustazah jamaliah yg beritahu..
    sewaktu berita ini smpai ke telinga sy,sy cukup terkejut dan mcm x percya..
    amat sedih….dan x sangka..ustaz perg dgn cepat sekali..
    sy tak sempat nak jmpe ustaz…
    sy SGT merindui ustaz…rindu dgn cara dia mengajar
    tp nak buat mcm mane kn..ajal maut di tgn tuhan…
    kite yg hidup kenelr teruskn hidup….
    marilh kite sedekahkn al-fatihah untuk ustaz isma’ semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkn dikalangn org2 yg soleh..amin..
    kami akn memgenang jasamu sampai bila2..:-)

    * TAKZIAH BUAT KELUARGA USTAZ ISMA’ *

  11. final exam pon nak mention~~~ owh please~~~
    takziah diucapkan utk family ustz isma
    arwah is one of my best teacher~~

  12. Ustaz yg paling penyabar.. Dat’s what i can say bout him.. terlalu bnyk salah pd die n x sempat nk mintak maaf.. semoga rohnya dirahmati tuhan…

    Condolonces 4 his family…

  13. sye turut brsedih hati dgn kehilangn bekas guru sek kita ini,,semoga roh nya di berkati..
    al-fatihah,,

  14. takziah utk fmly ustz isma~

  15. sye amt kgumi bliau…

  16. al-fatihah…
    takziah buat fmly arwah..
    moga roh nya dicucuri rahmat illahi…
    Amin..

  17. oh guruku…
    kau penyuluh hidupku..
    menerangi…alam ini…
    wlupun kau sudh tiada..
    dirimu akan tetap ku kenang..
    salm takziah kpd keluarga ustaz isma..
    dr kami : peljr UDM @ ex student spm 2007

  18. al-fatihah….
    smpai skrg sy masih ingat arwah ustaz pegang rotan untk denda kitorg yg nakal ni.by the way,kismis ustaz tiada bandingan..

  19. innalillah..smoge Allah m’cucuri rhmat ke ats’y..t’egt lg swktu arwah mgajar kami form2&4….

  20. arwah baik org’y..tp kenakalan kmi pnah m’buat’n arwah m’denda kami b’diri di ats krusi yg ktka kmi di klas 4taat..kini tggl kngn..

  21. mmg pmergian ustaz mnyayat ati …
    dh ar byk wat slh ngan ustaz…
    ustz ajar mmg best…
    sbb 2 kiteorg leh hafal surah…klu ustaz x pkse…
    x denye kiteorg nk hafal…
    smoge roh ustz d cucuri rhmat Ilahi…
    Al-Fatihah…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: