Majalah An-Nur 2008

Makluman kepada pelajar-pelajar Tingkatan 3, 2008 yang belum mengambil Majalah AN-NUR 2008, sila dapatkan daripada guru kelas(2008) masing-masing.

-Cikgu Selamah-

13 Responses

  1. saya dah ame da……..

  2. cikgu,,,,
    majalah saya xda ka???
    hahahah

  3. nak cadang lah
    klu boleh bg lah photo ngn tugas guru2 sekarang

    dan satu lagi
    gambar guru2 dari tahun 1990-kini
    baru lah nostalgia

    k

  4. sye x amik ag ar…..
    de ag x yerk????
    nk jugak….

  5. na majalah skola kite tebal2 ckewt..
    berwarne…
    banyakkan gmbr2 kitowang..
    ha3…

  6. sekolah semakin lama semakin maju. tahniah saya ucapkan kepada sekolah ini.

  7. da amik da..huhu..nipis la..x puas baca..rela byr lebih aslkn puas mmbacenya

  8. Asalamualaikum, kepada warga sekolah tahniah, saya dah tinggalkan Malaysia 2 tahun belajar di Maghribi, saya bekas pelajar sekolah ini SPM 2006. Setelah sekian lama baru saya jumpa website sekolah tahniah, saya bersyukur perubahan yang mantap dan saya akan sentiasa sokong dan bantu untuk memajukan sekolah yang amat saya sayangi. Terima kasih juga kepada semua guru-guru.

  9. wasalam…wow!blaja kt maghribi….mst syed muhd hafeez ni terer arab ern…nsib baek larh xspeaking arab kt cni..haha..insyaAllah..kalau ad rzeki,sy nk contohi larh hafeez ni…

  10. majalah kene ikut bajetlah,,br leh tawu tebal ke x.. n byk color or x..
    huhuhu.. i know bcoz dulu editor..

  11. wasalam syed, tahniahlaa, sudah berjaya melanjutkan pelajaran hingga ke Magribi, bagus tuuu, saya harap pelajar samshb melihat kejayaan syed ni sebagai satu motivasi dan dorongan untuk ikut jejak langkah anta.kalau balik malaysia, datanglaa jenguk-jenguklah adik-adik disini, untuk beri perangsang pada mereka……..

  12. Salam

    selamat maju jaya buat Annur team.

    sapayg tak ambik majalh lg, gilah ambik simpan elok…. nanti korang dah tua, ada gak bende yg bleh dikenang2 mase sekolah dulu…

    editorial board/graphic 1994/95, 1995/96

  13. Salam cekgu.
    Cekgu Selamah kenal lagi saya??
    Masa tingkatan 3 cikgu jd guru kelas 3(2)…ingat lagi tak?Kes kami semua kena berdiri atas kerusi sebab bising sangat sampai Ustaz Muzir masuk dalam kelas dan pada hari tu juga kami lihat cikgu menitiskan air mata.
    Maafkan saya dan rakan-rakan yer cikgu!!
    Ada masa saya nak singgah ke SAMHSB nak jumpa cikgu dan cikgu-cikgu yg lain sbb ada kad saya nak bagi nanti🙂
    Sampaikan salam pada guru-guru,ustazah dan ustaz yg ada lagi di sana.
    Jangan nangis lagi yer cikgu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: