Tahniah Buat Nurul Atiqah & Muhammad Hafizul Mukmin

Pada Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar 2009 yang diadakan pada 26 APril 2009, dua orang pelajar telah dinobatkan sebagai Pelajar Cemerlang SPM Tahun 2008.  Mereka adalah:

  • NURUL ATIQAH BINTI OMAR
  • MUHAMMAD HAFIZUL MUKMIN BIN ADNAN

Alhamdulillah, segala pujian hanya berhak untuk ALLAH. 

Tahniah diucapkan kepada mereka berdua.  Pastinya dengan anugerah ini akan membuatkan para guru, warga sekolah dan rakan-rakan berasa bangga dengan pencapaian mereka.  Dan yang paling pasti adalah kegembiraan ibubapa mereka berdua.  Airmata kelegaan terlihat berkaca-kaca di mata mereka menyaksikan kejayaan anak bertuah.  Sejuk perut ibu yang mengandungkan mereka, hilang letih ayah membanting keringat.

Mudah-mudahan kejayaan ini membuka pintu kejayaan yang lebih besar pada masa akan datang.  Bertasbihlah, bertahmidlah dan beristighfarlah.  Semoga kejayaan tersebut diberkati ALLAH Jalla wa A’la.  Dan mudah2an ia dapat diambil sebagai tauladan yang baik oleh rakan2 seperjuangan dan para pelajar SAMHSB.

 nurul-atiqah

 

muhammad-hafizul-mukmin

21 Responses

  1. result pnoh utk 2 org tu please~~

  2. Alhamdulillah… Tahniah keatas kejayaan buat Nurul Atiqah & Hafizul Mukmin. Semoga kejayaan kalian berkekalan khususnya menjadi insan yg mukmin yg bertakwa. Syabas & Tahniah.

    Selamat Maju Jaya dalam menyambung pengajian anda diperingkat yg lebih tinggi. Guru SAMHSB senantiasa mendoakan agar kalian berdua mendapat keberkatan Allah SWT.

  3. Woooahhhh,time ni touching wo tgk,huhuhuh..nway congrats to them..

  4. Atiqah tersenyum disamping keluarga
    Hafizul pula kacak bergaya
    Baik ucap sebelum terlupa
    Tahniah buat kalian berdua

    Ibu bapa merasa bangga
    Melihat Atiqah & Hafizul mengharumkan nama
    Sesekali janganlah alpa
    Takut nanti diri binasa

    Atiqah menurut kata
    Hafizul manis bicara
    Kalau ditakdir lebih berjaya
    Kami disini jangan dilupa

    Kawan-kawan merasa suka
    Atiqah & Hafizul dirai dengan ceria
    Banyak wang & hadiah diterima mereka
    Ehem…ehem…boleh la belanja

    Mamamimimumu suka berpantun,
    Atiqah dan Hafizul pelajar tauladan,
    Hadiah dan ganjaran diterima bersantun,
    Sure mereka tak lupa kawan.

    Usaha bersungguh punca kejayaan,
    Menjadi bekalan untuk berbakti,
    Hadiah dan ganjaran diboros jangan,
    Simpanan untuk kemasukan IPT.

    -CikguShah-

  5. congrate to them..
    moge2 rmi lg pljr2 cmrlang cm diorang kat skola kite..
    amin..
    =)

  6. pretty well of them but Its not over yet!!!

  7. hohoho..congrats 2 both of them..
    hope teruskn berjuang demi masa depan..=)

  8. semoga kejayaan mu berkekelan..

  9. tAun ni iNSyAAllAH akN cbe dPt KeCemeRlanGan sEpERti kAk tKa omar n AbG pIjie…DoaKan kAmi f5 2009 meNcaPai KeCEmeRlanGan duNia AkHirat…aMin…

  10. congrats goes to atiqah & pjie,
    bersame menuju menare gading keh =)
    gonna miss u guys

  11. tahniah utk korg berdua, n to all yg amik spm..
    ini br permulaan…
    by the way, cam penah tgk je baju hijau yg pijie pki tuh…
    huhuhu…

  12. tahniah…atiqah,yg pnah sebilik ngn akak ni m’harumkan nama skola…huuu..diam2 berisi

  13. alhamdulillah….impian yg diimpi kan slame ni akhirnye tcapai…nmun,pjlnn kte masih lg jauh n bru shj brmule… anyway,tahniah d ats kjayaan yg kte miliki… smoge sinar kjayan trus dtempa utk kgemilangan ummah…amin….

  14. thniah abg pjieeeeeeeee…….adk2 abg kt sni…akn jd cm abg………. kak tika pun cme

  15. pijie 2 memang rapat ngn eden,,

    X sangko leh dpt jd plajar comolang..

    Ni petndo eden bleh jd plajar comolang l ni..,huhu

  16. Tahniah adik2 ku yang berjaya dengan cemerlangnya..
    Teringat zaman sekolah dulu.. Asyik ponteng kelas je.
    Huhuhu……..

  17. Semoga terus berjaya..

  18. Kepada petra:semoga petanda ko 2 menjadi kenyataan….buat k.tiqa & p.g tahniah dan teruskan usaha…doakan kami pelajar spm2009 pula berjaya…amin

  19. kpd adk2;contohilah mereka yg tlh berjaye dgn pnuh harapan dan ksungguhan yg mdalam…ambil sberape bnyk pngalamn n ilmu yg mereka miliki…. smoga adk2 akn brjaye dunia n akhirat…insyaAllah….

  20. assalamualaikum….asifni jki trlambt,aq sentiasa doakn kjyaan brsama…..

  21. tahniah wat k.tqa n piji………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: