Sambutan ‘Iedulfitri Peringkat Sekolah

MAJLIS SAMBUTAN ‘EIDULFITRI PERINGKAT SAMHSB

Pada 13 Syawwal 1430 – 2 OKTOBER 2009

Anjuran Badan Dakwah & Rohani (BADAR)

 

 Aturcara Majlis:

  • 7.30 – 7.40:  Para Pelajar & Guru Berkumpul di Dataran SAMHSB
  • 7.40 – 7.45:  Ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Majlis
  • 7.45 – 7.50:  Ucapan oleh Ketua Pelajar SAMHSB
  • 7.50 – 8.00:  Ucapan oleh Wakil Guru BADAR SAMHSB
  • 8.00 – 8.10:  Ucapan Pengetua SAMHSB
  • 8.10 – 8.20:  Penyampaian Sijil Penghargaan Kepada Naqib & Naqibah dari Tingkatan 5 SAMHSB
  • 8.20 – 8.45:  Persembahan Nasyid oleh Pelajar SAMHSB
  • 8.45 – 9.15:  Persediaan Jamuan
  • 9.15 – 11.00:  Jamuan & Baraan
  • 11.00 – 12.15:  Pengemasan Kelas

18 Responses

  1. salam….mmg besh smbut rye kt skul..
    pgi2 lg sume owg da kene jmur..
    em..kpd k.u,bese la…tsasul time
    brucap..haha…

  2. sambutan yg best..
    sy0k ade nasyid..
    tp tu la..
    kene brjemur..
    huhu..
    over all,,alhamdulillah..🙂

    • Alhamdulillah, semua berjalan lancar, cuma majlis bermula lewat dari sepatutnya. Nak mengerah pelajar2 ambil masa sikit😦

      Kesian pada para guru yang terpaksa berpanas pada majlis tempoh hari. Sebagai penganjur, saya memohon maaf banyak2 atas ketidakselesaan yang menimpa guru2.

      Sebarang kekurangan saya mohon maaf kepada semua😉

  3. erm bez sgt time jamuan nie..tp agk klam kbut cket tme nk prepare mknn 2..huhu..bese lar..tp nie tahun t’akhir..taon dpn da xde..huhu..

  4. datang ke sekolah bermuka ceria
    guru & murid cantik belaka
    walaupun panas tetap gembira
    tak sabar2 nk smbut hr raya

    panas mentari menyinari semesta
    itu semua rahmat Yang Esa
    guru2 silau sampai menutup mata
    pelajar2 pun berpeluh sama

    pengacaranya khaider penuh selamba
    faiz berucap tersasul2 pun ada
    ucapan cikgu shah penuh bermakna
    pengetua pula tersenyum sentiasa

    persembahan nasyid khas untuk semua
    buat hadirin rasa teruja
    sambutan raya di sekolah setahun sekali aja
    tahniahlah pada yang menganjurkannya

    aidilfitri hari mulia
    disambut pula dengan gembira
    jauhkan permusuhan serta sengketa
    marilah bermaafan sesama kita

    banyak hidangan di atas meja
    kuih muih semuanya ada
    tak lupa pada semua
    mamamimimumu ucapkan selamat hari raya

  5. pengetua baru ye..
    rndu nye skola..
    rse nak ulang balik zaman2 nakal2 dlu..
    hehehehe

    • Dhya,
      Kalau rindu, ziarahlah ke sekolah.

      Zaman nakal memang seronok apabila dikenang. Tapi, nakal perangai bukan untuk diulang, ia untuk dibuang.
      Supaya lebih bermakna hidup akan datang. Menjadi manusia yang kuat berjuang. Berguna buat negara dan keluarga tersayang. Akhirnya, bertemu Tuhan dengan penuh cemerlang😀

  6. salam..
    emm…bestnye!!
    slamat hari raye…

  7. Fuhh…., berpeluh btul tem nasyid 2………….

  8. dugaan ntok ko pet..pew bley wat..hehe..

  9. time smbutan ary rye 2…….,bez mmg r bez…………,tttaaaappppiiii…….cdey nye,ucpn kami x dsbut….tok fom 5 plak 2……..hehehehehehehe……..

    • Jangan sedih Dieba. Banyak lagi sebenarnya ucapan2 yang tak dapat dibaca pada hari tu. Banyak sangat! Tak sangka betul terlalu banyak sambutan apabila saya buka peluang bagi ucapan.

      Saya pun tak sempat sangat beraya dengan kalian yang menjemput saya. Sibuk!

      Kalau nak sambung ucapan2 Raya kat website ni pun OK jugak, kan😉

  10. assalamualaikum……….

    fom 4 pye smbutan kt dwn mkn ley thn gmpaknye…..mkn sdp…pngacara majlis krg best….da la tak nsem…seb bek manisnye ade….yg tak bestnye mse kms dwn,bape org je………tak ptt btl………

  11. em…nsyid ari 2..agenda yg plg besh…
    lau xde nsyid,mgkn suasne pgi 2 krg
    cria..hehe..niey mcti las nsyid tok taun 2009…
    waa…cdey..=(

  12. HAAIIIII!!!!!!!!!!!!!!

  13. hurm…seronok nye………

  14. ex.., cam sdeh jer…, huhu,jgn risau…, bnyk lagi kenangn indah yang akan kte temui tika sedang menikmati khidupn ini…tetapi berpada2 kerana hidup di dunia hanyalah sementara…….

  15. wah,,,bestnye la…..rndu plak kngn smbtn rye prngkt skola..whai adk2 ku,brjuanglah dlm mnuntut ilmu!!krna ianya juga adlh jhd..wallahu a’lam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: