Guru Tertekan Sekolah Asyik Kejar Glamour

 

Alhamdulillah, situasi di atas tidak berlaku di SAM Sultan Hisamuddin Sungai Bertih.  Saya rasa sekolah kita tiada guru yang tertekan akibat program-program yang dijalankan😉 .

InsyaALLAH, mudah-mudahan ALLAH subhanahu wata’ala menguatkan hati para guru dalam mentarbiyyah anak didik melalui program-program yang telah diatur.  Semoga susah-payah para guru diganjari ALLAH Azza wa Jall, amin…

17 Responses

  1. Tak dapat saya nak bayangkan jika 4 orang cikgu yang kena buat tarian ‘hula-hula’ tu ialah Ust Lutfi, Cikgu Abdullah, Cikgu Izwan dan saya sendiri…hehe…😉

    Na’udzu billahi min dzalik…amin.

  2. ke situ plak cikgushah bayangkan…=)

    • hehe…saja je Fahmi, gurau-gurau😀

      Dengan adanya bantuan kalian para pelajar, kami guru-guru rasa kurang sikit beban. Program-program sekolah dapat dijayakan dengan sempurna hasil kerjasama antara guru dan para pelajar.

      ‘Tension’ pun kurang, gembira pun datang🙂

  3. ade ke?jgnlah ada…….ape2 pon gud luk 4 skul…

  4. skolah kite mmg dah glam0ur!!!x pyh buat tarian hula2 tu,kite buat nasyid,1 selang0r kenal!!!bet0l x????

  5. sekolah kita kan dah glamour…
    xyah nak wat tarian tu semua cikgu…
    hehehehe….

  6. em btol 2 ckgu….nme sye pun da glamour…huhuhhu….em insyaAllah sekolah kite akan glamour dgn sahsiah pljr kiter

    • salam, betul…betul…betul…harap2para pelajar sekolah kita akan cemerlang dari segi akademik ,ko-kurikukum dan juga sahsiah …..

  7. bet0l3!!!!sahsiah pelajar kite mmg bgus!!!bkn nk puji tp 2 d’p’akui 0leh ramai 0rg!!!bile g mne2 k,0rg x pernah kutuk,puji adalah!!!!!!

    • Jangan lekas berpuas hati wahai pelajar2ku. Ada banyak yang perlu diperbaiki.

      Dan jika ada orang tegur, jangan anggap ia sebagai tindakan memusnah. Tidak! Nabi sallAllahu ‘alaihi wasallam kata muslim dengan muslim yg lain ibarat cermin. Saling tegur menegur. Kita kena terima kasih jika ada orang sudi tegur kesalahan dan kesilapan kita. 😀

  8. asal ayat comment farid_glamour@yahoo.com tuh cam semacam jeeee…….HARAP MAAF

    • OK, saya dah edit dan betulkan apa yg Farid tersalah tulis tu. Typo-error tu…😉

    • saya rasa pun same la..
      ??????
      akzirni..

  9. thank you cikgu shah!!!!!

    • Alhamdulillah. You are welcome😉

  10. walau pepun saya tak dapat lupekan guru sg bert sume mantop!tahniah n terime kasih buat guru…tahniah juga buat cikgu shah!byk wat sumbangan…

  11. Guru2 di sam sultan hisamuddin mmg terbaik!!!!!!!!!!!!

    SAya nak mnx maaf kalau ckgu tertekan dgn sikap saya…….

    Sesungguhnya saya hanyalah hamba ALLAH yang tidak pernah lari dari kesalahan……..Maafkanlah saya………

    Saya dah nak nangis dah ni…..huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: