Tahniah dan Takziah Cikgu Norhan

Assalamualaikum w.b.t.

Berita yang baik dahulu🙂. Walaupun agak terlewat, kami ingin mengucapkan tahniah kepada Cikgu Norhan kerana telah mendapat seorang cahaya mata yang sungguh comel iaitu Mohammad Amsyar pada 18 Jan 2010.

Walaubagaimanapun, kami juga ingin mengucapkan takziah kepada Cikgu Norhan kerana telah terlibat dalam kemalangan pada 4 Feb 2010 dan beliau akan berehat sehingga 2 Mac 2010.

Sama-samalah kita berdoa agar Cikgu Norhan cepat sembuh seperti sediakala seterusnya dapat mencurahkan ilmu kepada anak-anak di SAM Sultan Hisamuddin. Amin..

WAllahu A’lam.

15 Responses

  1. Alhamdulillah, mudah2an cikgu Norhan dikurniakan dengan anak yang soleh. Dan semoga kehadiran cahaya mata sulung itu semakin memberikan warna kebahagian buat kehidupan kalian berumahtangga, amin…

    Inna lillahi wa inna ilaihi raji’uun… Sama2lah kita do’akan agar cikgu Norhan dipelihara ALLAH dan cepat sembuh dari kecederaan yang menimpa beliau, amin…

    Dan dikurniakan ketabahan buat keluarga beliau juga, amin…

  2. Alhamdulillah.tahniah Cikgu Norhan,semoga kehadiran cahayamata yang comel itu akan menambahkan lagi keceriaan dan kebahgian cikgu sekeluaga.didikan dan bimbingan cikgu akan menjadikan dia anak yang solehah.amiin
    apapun takziah terhadap musibah yang cikgu alami,mudahan ketabahan dan kesabaran akan diberi ganjaran setimpal dengan ujian tersebut. Mudah2an cikgu cepat sembuh

  3. salam terima kasih di atas doa shah 2, semoga di qabulkan Allah.
    Juga x lupa agar Shah terus berjaya dalam bidang yang diceburi.

  4. terima kasih kepada umizu,

  5. ckgu tahniah coz dpt baby…huhu…n takziah sbb excident..sye harp ckg cpt c-hat…n gud 4 ank yg sterusnya…huhu

  6. comelnya baby cikgu :)….tahniah ckgu…n psl excident 2,sya doakan cikgu cpt sembuh n sihat spt sedia kala…

  7. macam muka ayahnye, cikgu norhan.. so cute.. tahniah ckg..

  8. assalamu’alaikum..
    tahniah cikgu norhan….
    teruk ke cikgu cedera?syafakallah…

  9. baby tu CHOMELL+CUTE=KACHAK!!
    mcm bapak dye jugak…
    hahax🙂

    tahniah cikgu!

    kami dri kelas 5(4) sentiase doa kn cikggu..

    amin~

  10. tahniah cikgu norhan coz dpt baby..
    comey bby 2..
    takziah coz kmalangn..
    d dokan ckgu cpat sembuh&sihat2 slalu
    ~khas dr bkas ank didikmu 5(1) ’09~

  11. Alhamdulillah…Tahniah pada Cikgu Norhan atas kurniaan cahaya mata sulong cikgu♥♥

    Dan warga SAMHSB juga mendoakan agar cikgu cepat sembuh. Kami berharap cikgu bersabar dgn dugaan ini. Namun pasti, kehadiran sicomel dpt memberikan semangat pd cikgu..

  12. tahniah wat cikgu norhan dan isteri..
    babynye comel mcm maknye..hehe
    sy doakan cikgu cpat smbuh spye blh smbng mengajar..
    time ksh atas ilmu yg diberi kpd kami spanjang taun 09..

  13. terima kasih kepada semua yang menulis, saya sempat balas kerana cuti 2 minggu yang akhir saya berada di terengganu bersama isteri dan anak. nah sekarang isteri dan anak berada di selangor.

  14. salam..masyaAllah..owh gitu citenye..ptutla pon ckgu lme xmsuk mngajar..yg baek e2 dtg dri Allah dn yg xbaek e2 dtg dri diri kte sndri..pape pon mabruk alaika utk ckgu sbb d kurniakn oleh Allah baby yg cute kpd ckgu..ma’assalamah..assalamualaikum..

  15. cikgu tahniah sebab dapat baby yang comel dan saya doakan cikgu sentiasa dirahmati dan dikasihi allah subhanallah wataala.saya sangat beterima kasih kat cikgu sebab dah mendidik saya sehingga saya jadi orang yang beguna…walaupun cikgu tak kenal saya,saya beharap cikgu dapat maafkan segala tingkah laku saya masa kat sekolah ya…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: