Program Motivasi Jejak Gemilang Pelajar Asrama 2011

Pada tanggal 25-27 Februari yang lepas, Unit Bimbingan dan Kaunseling dengan kerjasama Jawatankuasa Asrama dan juga Kelab Al-Hujjah, Jabatan Syariah UKM telah pun mengadakan program khas untuk para pelajar asrama tingkatan 2,4 dan juga 5.Banyak pengalaman yang dapat dikutip.Diharap para pelajar asrama berupaya mengutip dan mencerna input-input penting dan diaplikasikan dalam kehidupan mereka kelak..

Berikut adalah sedikit gambar dan video sekitar program. Gambar yang cantik-cantik belum sampai lagi..:)

13 Responses

  1. Salam ukhwah buat semua teman2 mahupun pendidik2…..

    • salam ukhuwah..

  2. tahniah adik2 krn tlh menjalani program….moga2 program ni m’beri kesn yg bek kpd adik2….jgn pk nk gembira je….ambil pengajarn dr ilmu yg di smpaikn oleh fassi…..yg pasti……jeles sgt tgk korang…korang lebih beruntung..

  3. besh sgt program nie..!!!

  4. arghhh..ruginye…=(

  5. tgok cm bes..tpy hakikat’y…
    law ade saye msti lgy bes n
    b’tmbah-tmbah bes’y..huhu…
    k’nyataan kowt….=)

    • poyo la ko asep,,
      hahha

    • aii,,
      hasif2,>
      mcm2 laa kamu nie..

  6. mle2 mmang lurh blur…………tpi,time program nih nk abis dh,bru rse ksronokknnyerrrr……..

    TOTALLY,program jjak gmilang 2011 nih mmang THE BEST……………

  7. saya perasan yang ramai pelajar asrama terlibat..tapi cam x de kesan..same jer…

    • kepada pendduduk sekolah,saya pasti anda seorang pelayar yang tinggal di luar…anda memang tidak nampak kemajuan kami(pelajar asrama) di sekolah..tetapi pencapaian kami dalam bidang sukan boleh lah dikatakan membanggakan..bayangka apabila anda berada di tempat pelajar asrama dan ada orang yang mungkin berfikiran seperti anda berkata begini kepada anda….apa anda akan rasa???fikir dahulu baru komen…..tepuk dada tanya iman…

      • anda tahu dan kenal siapa anda dan rakan2..brubah tidak boleh skelip mata kan?kami buat program itu agar ada yg terkesan dan berubah..sedar..tp mmg mustahil akan ada 100% yg berubah kan..

  8. penduduk sekolah…..ckup2 la gne an ayt yg bleh mmbuat an owg skit n trgris ati….adkh kmu ckp nie mnggune kan fkirn n akl yg ALLAH kurnian an….fkir2 la skit hti owg len…jgn smpi ALLAH mmbls nye di AKHIRAT kelak…huwmm…arap kte2 sume sme2 brubh ke arh kebaikn yg dtunutt syariah….pe gne kte brskola d sni…..uwmm….sye bkn lah prfect t0k mngur owg..tp sye mnshti n cbe brbjh jge…..wallahu ta’alam…assalamualaikum….~~🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: