42 thoughts on “Galeri

  1. Kepada yg da pindah, jaga akhlak baek2 😀
    korang dipandang as “Ex Sgbert Student” 🙂
    jaga imej org yg masih stay …
    huahuahua

    1. setiap tempat ada kelebihan dan kekurangan nya.. kalau kita pandang yang positif, kita akan nampak kelebihannya.. apa pun, SAMSHSB sentiasa terbuka untuk dilawati 🙂

  2. ooooo…rindunye diriku dgn skolah ini…..lme rsenye x menjenguk sklh…pe cer skrg?…he3..hrp2 sklh akan bertmbh succes..amin!!!!!!

  3. salam buat semua,
    sy bekaspelajar sek ini dari tahun 1987-89
    masih banyak yg tidak berubah lagi mengamit kenangan semasa bersokolah disini. cuma bangunan lama di sebelah kanan bangunan tu saja dah tiada…bagaimana pula padang tiga segi masih ada ke? sy dulu salah seorg pemain bolasepak utk sekolah ini…jika rakan2 yg mengenali sy bolehlah add sy dlm facebook under mohd hairani…
    harap bertemu semula dgn rakan2 lama

  4. salam sayang amira nasi lemak kat cikgu2 skolah dan cikgu warden…mira x lupa jasa cikgu mengajar amira dan membenarkan amira berbisnes nasi lemak keserata pelusuk hisamuddin…terima kasih cikgu!!!

  5. salam..
    sy pown rundu kat skola,,
    skola yg bnyk memngajr sy tentang khdpn,,,
    time kasih cikgu2 sume..
    smgo skola ini terus maju dan mencapai misi dan visinya,,
    amin,,,

  6. assalamu’alaikum,,, letak la lagi gambar2 skola,, mane ade yang baru tu, letak la,, anak murid yang da lame tnggl kan skola ney, t’ingin nak tengok skola kebanggaan nya!! tak dapat tengok live pon, dpt tengok gambar pown jadi la,, hurm,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s