Galeri

42 Responses

  1. huh…
    sekolahku

  2. indahnyer…sekolah ana….

  3. seronoknya klau dapat jmpa ckgu2 lg..
    sam hsmddin sg. bertih yg tercinta,,
    AllahuAkbar!!

  4. terkenang kembali…saat2 ketika persekolahan dulu…rindu rasanya….sgbert is the bez!!!!๐Ÿ™‚

  5. na curi pic2 nie leh x?? na cimpan dlm album wat kngn..

    • curi laaaaa xkene bayar pun๐Ÿ˜‰

  6. terkenang sewaktu berade d sekolah nyh….;( rindu dgn persekitaran sekolah yg tenang je….

  7. rndu sgt kt SAMSHB…..
    kenangan mnis terlalu byk terukir…
    SALAM SAYANG BUAT SAMAHB….

  8. miss sgt suasana d sklh ini..
    t’lmpau bykkngn yg t’cpte d sklh ini..
    tp xde ksmptn utk dtg mlwt..

  9. i love SAMSHSB

  10. alamak..rasa mcm nak nangis pulak..mmg rndu sgt kat skola ni..sam hisamuddin mmg yg terbaik!

    • ye ker
      aku pown sama

  11. yela 2,

  12. herm…aish…
    skola den…
    tngl sejarah..
    uhuk2…
    maju sg bert utk ngare!!

  13. salam, nak tanya. Macam mana buat Section Gallery ni ? Tolong bagi panduan kat saya ya ! Terima Kasih !๐Ÿ™‚

  14. ojo main2 yo..blajr seng temenan..ojo gawe seng orak2..hehe..salam syg utk warge sg.bert…senyum s0kmo

  15. salam, rindunyerr kat sg berth, gmbar ckgu2 ade tak?

  16. gud luck samshb….
    i iove samshsb…

  17. wahh!! sekolahku, syurgaku juga~

  18. sam hisamuddin sg bert..
    sntiasa dlm kenangan.. =)

  19. Kepada yg da pindah, jaga akhlak baek2๐Ÿ˜€
    korang dipandang as “Ex Sgbert Student”๐Ÿ™‚
    jaga imej org yg masih stay …
    huahuahua

  20. Wow…

  21. salam.. rndu r.. xbest r duk u..huh!!!!!!

    • setiap tempat ada kelebihan dan kekurangan nya.. kalau kita pandang yang positif, kita akan nampak kelebihannya.. apa pun, SAMSHSB sentiasa terbuka untuk dilawati๐Ÿ™‚

  22. Salam,

    Banyak perubahan kat sekolah. Bangunan yg lama masa saya tingkatan 1 dulu thn 1989 dah takde, diganti bangunan baru.
    Semoga dapat melahirkan pelajar2 yang cemerlang akhlak dan juga akademik. Kalau ade sahabat2 yg masih kenal saya, marilah kita menyambung siratulrahim.
    http://www.facebook.com/album.php?aid=43194&id=698355761&l=84a873085a

    wsalam

    • Salam farid…….jom kita ramai2 berkumpul kat http://www.facebook.com/pages/Imbas-kembali-Samhsb/153870991333226?ref=ts.Ramai kawan2 kita di sini….

  23. ooooo…rindunye diriku dgn skolah ini…..lme rsenye x menjenguk sklh…pe cer skrg?…he3..hrp2 sklh akan bertmbh succes..amin!!!!!!

  24. Inilah skolahku..

    • inilah sekolahku…….

  25. salam buat semua,
    sy bekaspelajar sek ini dari tahun 1987-89
    masih banyak yg tidak berubah lagi mengamit kenangan semasa bersokolah disini. cuma bangunan lama di sebelah kanan bangunan tu saja dah tiada…bagaimana pula padang tiga segi masih ada ke? sy dulu salah seorg pemain bolasepak utk sekolah ini…jika rakan2 yg mengenali sy bolehlah add sy dlm facebook under mohd hairani…
    harap bertemu semula dgn rakan2 lama

  26. salam..
    ckgu tmbah la lg pic….
    hehehe..klao x kbratan..

  27. […] Galeri […]

  28. Salam ukhwah buat semua teman2 serta pendidik2….

  29. rindu la nk blk skola…
    de chance lg x nk rasa alam skola???

    • jadi la cikgu, boleh duduk di sekolah sampai ke tua tapi dalam perspektif yang berbeza๐Ÿ™‚

  30. Rindu dengan sekolah… rindu dengan cikgu2…

  31. erm…rindu kat skolah dimana tempat ku dulu menuntut ilmu dan berbisnes nasi lemak…Wink!!!

  32. salam sayang amira nasi lemak kat cikgu2 skolah dan cikgu warden…mira x lupa jasa cikgu mengajar amira dan membenarkan amira berbisnes nasi lemak keserata pelusuk hisamuddin…terima kasih cikgu!!!

  33. salam..
    sy pown rundu kat skola,,
    skola yg bnyk memngajr sy tentang khdpn,,,
    time kasih cikgu2 sume..
    smgo skola ini terus maju dan mencapai misi dan visinya,,
    amin,,,

  34. miss my school…..
    2taon da blalu….
    jap sgt rsenye………

    • untung aq dpt msok skolh ni

  35. assalamu’alaikum,,, letak la lagi gambar2 skola,, mane ade yang baru tu, letak la,, anak murid yang da lame tnggl kan skola ney, t’ingin nak tengok skola kebanggaan nya!! tak dapat tengok live pon, dpt tengok gambar pown jadi la,, hurm,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: